اس ام اس . طنز . سرگرمی
اس ام اس . طنز . سرگرمی
لطفا برای خندیدن با ما همراه باشید.

بچه گوریله به مامانش میگه :مامان من چرا انقد زشتم؟مامانش میگه:خدارو شکرکن شبیه اونی که این پست رو میخونه نشدی!!!!

 

 

جیك جیك جیك جیك

یكی اضافه كن بفرست واسه جوجه بعدی(طرح سرشماری جوجه های آخر پاییز)

 

 

اس ام اس ورزشی

برو پایین

.

.

.

برو بالا

 

 

بلوتوث قلبت رو روشن کن

می خوام تمام وجودمو برات سند کنم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ها ها ها

ویروس داشت

الان می میری ....!

 

 

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم
 

 

 

حیف که فقط تو یکی رو دارم …….. اگه از تو یه عالمه داشتم …. تا حالا یه گاوداری زده بودم …

 

 

 

جهنم برای دخترا یعنی اینکه:
برین تو آسانسور
دکمه رو فشار بدید
در بسته میشه
بعد یهو میبینین یه سوسک بالدار رو سقفه
گریه نکنین…ادامه نمیدم
 

 

 

 

وقتی بارون می بارد همه چیز زیبا میشه …
گل ها
درخت ها
همه چیز
میگماااااااااا … میخوای یه سر زیر بارون برو شاید فرجی شد !

 

 

عایا میخاهید همیشه و همه جا بدرخشید؟
.
.
به خودتان مقداری اکلیل بزنید :))
میدرخشید بخدا :))

 

 

 

آرامش در زندگي بهترين چيزه
بيا به آرامش فکر کنيم
به زندگي
به عشق
به زيبايي
به بهشت
به جهنم
به درک
به تو چه
به من چه
برو اعصاب ندارم

 

 

خیلی دوستت دارم بابا...
.
.
.
تو چرا خوشحال میشی بابامو گفتم!!!!!

 

 

 

ﺣﺎﻻ ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻭ ﭘﻮﺩﺭ ﺑﺪﻧﺴﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﮐﻨﺎﺭ
ﺍﮔﻪ photoshop ﺭﻭﺗﺤﺮﯾﻢ ﮐﻨﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ ﭼﯽ ﮐﺎﺭﮐﻨﯿﻦ؟

 

 

 

 

بعد ازاینکه یه کیلو بادام شور رو با لذت فراوان میخوری یهو میبینی اخرین دونه بادامها تلخه. تو یه ثانیه هرچی کیف کردی از سوراخ دماغت درمیاد.فکر میکنی تا الان یک کیلو زهر مار خوردی.خدایا یا اصن بادام نده یا اگه میدی دیگه نزن تو حالمون فدات شم...

 

 

 

چند وخته اینقد در یخچال خونمون رو باز وبسته کردم لولاش خراب شده. منم کلا درو کندم بجاش پرده انداختم. میترسم کش پرده هم پاره بشه.

 

 

 

 

این روزها تنها دری که برویم باز است در یخچال خالی مان است!!!

 

 

 

 

اسمت رو روي كوه نوشتم ريزش كرد، رو آب نوشتم بخار شد، رو كاغذ نوشتم پاره شد، آخه اينم اسمه تو داري؟

 

 

 

 

صبح که از خواب پا ميشي 2 تا کار انجام بده1: خدا را پرستش کن چون زنده اي2: برو حموم چون بقيه زندگي مي کنن

 

 

 

برق نگاهت چشماي خمارت لهجه ي حرف زدنت منو ياد گداي سر کوچمون ميندازه !

 

 

براي نشون دادنه علاقم به تو 3تا کوه ميسازم:اولي کوه وفا دومي کوه صداقت سومي کوهي که هر وقت بهم گفتي دوستت ندارم از اون بالا پرتت کنم پايين !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط محمد دانش